Først og fremst: Godt Nyttår!

Etter all julematen syns jeg det er utrolig deilig å komme tilbake til gode sunne vaner. Ikke fordi jeg føler at jeg må slanke meg eller kjenner noe særlig på det «New year, new me» presset. Det er rett og slett kun fordi jeg føler meg 100 ganger bedre og har mye mer energi når jeg spiser sunt og trener:)

Selv om det er et nytt år betyr det ikke at man trenger å bli en helt ny person, men forbedringer er alltid en fin ting da! Når vi snakker om sunne vaner, tenkte jeg å komme med litt insprasjon til hva treningsbagen kan inneholde:

I min treningsbag finner du:
– Treningssko
– Shake som brukes til vann eller Bcaa
– Treningsdagbok
– Snacks
– Pulsklokke
– Drareimer (Veldig gode å ha hvis markløften blir litt for tung for håndgrepet.)

For min del er treningsdagbok et must. Når man har trent en stund er det utrolig gøy å bla tilbake og se hvor mye man har forbedret seg. Det er også en god måte å holde oversikt på hvor mange sett og repitisjoner man skal ta.

Dette er ikke akkurat noe jeg alltid bærer på i treningsbagen, men det er veldig greit å ha noe næringsrikt tilgjengelig både før og etter trening.